زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

میکشم فریاد* سروده

 

 

میکشم فریاد*

میزنم ناله*

زبس نامردمیها شوروغوغای  دگردارد*

زبس این سوزوساز زندگانی

 درحریم امن انسانی شرردارد*

کجایی ای رفیق راه؟

کجایی ای صفای گاه وبی گاهم ؟

کجایی ای همه شورم همه  شوقم همه بودونبودم؟

توباشی ناله وفریادهابی معنیست !

توباشی درحریم امن انسانی شررهاخفته وخاموش !

نه فریادی نه آوازی نه دردی ونه سیلابی !

نه اشکی آیدازرنج وتعب نه شیون ازگرفتاری !

بیاباش وهمیشه باش!! 

 

  

سر بزنید

 

سلام خواهش میکنم به این وبلاگ سر بزنید  

 

 

http://e-k-sh.blogfa.com 

 

تا علت دیر به دیر آپ کردن رو متوجه بشید.. 

 

 

ممنونم 

 

 

در بازی دل نگاه من مست تو بود  

هر برگ دلم شکسته پا بست تو بود  

 

 من شاه دلم را به زمین انداختم 

اما چه کنم که تک دلم دست تو بود  

...................................... 

 

چنان بر خود گوارا ساز نوش ونیش دوران را  

 

که گر تیغ از گلویت بگذردآب است پنداری 

 

 

...........................................................