زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

درد دل با ......کسی که آبمان توی یک جو نمیرود


مـــــــــن زخمــــــــهای بــ

ـ

من زخمهای بی نظیری به تـــــن دارم


اما تـــــــــــو مهــــربان تــــرینشان بودی


عمیــــــــق تــــرینشان


عــــزیــــــــــز تـــرینشان


بعــد از تـــــــ ـــو آدم ها


تنها خــــــــراش های کوچکـــــے بودند بــر پوستـــــم


که هیچ کـــــــدامشان به پای تـــــ ــــــو نـــــــــرسیــدند


به قلبــــــــــم نـــــــرسیدند...


.......................

چقدر خوبه ..

کسی هست ..

که وقتی بهش فکر می کنی !

اونقدر گرم میشی..

که یادت میره ..

اتـــــاقت چقدر سرده ..!!!!!!!!!

...........................

کمی عوض شدم؛

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛

به کسی تکیه نمیکنم .؛

از کسی انتظار محبت ندارم؛

خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛

سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم...

چقدر بزرگ شدم یک شبه !!!



...............................

در خلوت من نگاه سبزت جاری ست


این قسمت بی تو بودنم اجباری ست


افسوس نمی شود کنارت باشم


بی تو هر ثانیه و لحظه ی من تکراریست

......................................................... بیمار خنده های توام بیشتر بخند.