زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

کویر وخیال سروده.........

چه شیرین است بدوش کشیدن خیال تو
چه زیباست باتو درکنار تو درخیال من
چه دل انگیز است عطر خوشبوی تو
چه خوش عطر است هورم نفسهایت
وقتی آرام مثل نسیم میگذری درخیال من
چه وجدی میدهی به بینوایی من
وقتی رد میشوی وصورت برمیگردانی
ای شیرینی لحظه های بی توبودنم
ای سراب زیبای رفع تشنگی
ای ماه من در آسمان بیکران خیال من
دمی بیا ، دمی بیا که  که بی تو

همه کویر است در خیال من
بیا که باران تویی

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 08:19 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
8651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد