زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

من شکستم

mt.hamtaraneh.com 

من شکستم ،آری ! تو شکستم دادی

من غریبم !آری، تو غریبم کردی
تو مرا همچون شمع از سر جور و جفا سوزاندی
تو مرا بر در و دیوار بدی کوباندی
تو مرا از بودن  تو  مرا از من  و از ما و تو از پنجره ها ترساندی
تو مرا از فردا تو مرا از دریا ترساندی
من اسیرم !آری تو اسیرم کردی
بی خبر از باران تو کویرم کردی
من شکستم آری !تو شکستم دادی
 
mt.hamtaraneh.com
 
همه رویای شبم غوطه درآبی دریاست.خانه ام
دورترین رویاهاست.
 

تورا من چشم در راهم.

تورا من چشم در راهم

mt.hamtaraneh.com

abstract-blue-eye

 mt.hamtaraneh.com

Parrots39

 mt.hamtaraneh.com

 

love

for you

roza w kuli

kobieta w plomineni

roze w sercuuuu

my dear

 

قاصدک

 

TinyPic image