زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

تو بمان ..............سروده

 تو بمان 

 

 

تو بمان ای بهترین 

تو بمان ای کمترین

تو بمان

تو بمان تا با تو گویم

رازها

توبمان ای عزیز رفته

تو بمان ای همیشه همراه

تو که باشی همه چیز هست

تو نباشی زندگی نیست

تو که هستی زندگی مانند رودی جاری

همه جا سر میکشه

عشق میده

نوید میده

مژده زندگی میده

تو بمان ای آیه پاک

تو بمان

تو بمان

 

 

 

شب .................سروده

 

شب

در میان دلتنگیهایم امشب

 سر بر سینه مبهم تاریکی گذاشته ام

  چرا در کنارم نیستی

کاش بودی تا با تو گفتمی غم دل

کاش در کنارت بودم

یا در کنارم بودی

کاش فاصله ای نبود

کاش و ای کاش که یارم بودی

نیمه گمشده من

تو کجایی آخر

سر بر سینه تنهایی و تاریکی و غریبی نهادن

 چه بد است

عجب درددلخراشی با خود همراه دارم

چه شب تاریکی دارم امشب

 

 

 

 من تمنا کردم که تو بامن باشی

تو به من گفتی

هرگز.هرگز

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت