زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

خنده... خنده... اس ام اس

 

وقتی صدای اس ام اس میاد ، معنی اش این نیست که اس ام اس داری ، معنی اش اینه که یکی به فکرته....

تولد دومین گوسفند شبیه سازی شده مبارک...!! تو دیگه تنها نیستی!!!!!

از ترکه می‌پرسن: قبله کدوم طرفه؟ میگه: کجا بهتون آدرس دادن؟

تو را به اندازه موهای سرم دوست دارم (از طرف حسن کچل)

دوست دختره لره بهش میگه : اگه توجه کنی میبینی که  نگام  باهات حرف میزنه... لره میگه پس اینقدر پلک نزن ، صدات قطع و وصل میشه

تنها یادگاری (( ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ )) این آخرین چیزیه که از تو برام مونده، جای پاهات رو دیوار اطاقم، یادت به خیر، عجب مارمولکی بودی

به لره میگن اگه رئیس جمهور شدی اولین کارت چیه ؟ میگه اول دست خودم را توی شرکت نفت بند میکنم

به ترکه میگن اقا شما ترکی؟ترکه میگه چیه سرطان که نیست خوب میشم

دو چیز هیچ وقت از یاد آدم نمیره ، دوستای خوب و روزای خوب . حالا یه چیز هیچ وقت از دل آدم نمیره ، روزای خوبی که با دوستای خوب گذشت .

به یکی میگن: یک جمله بگو که توش سه تا دروغ باشه !!!میگه: دانشگاه آزاد اسلامی

یه نفر... یه جایی ... یه وقتی... تمام آرزوش لبخند تو بود . پس یه جایی... یه وقتی ... با یک لبخند یادش کن

فحش ترکی : وقتی با من حرف میزنی صداتو نشنوم ..بعدش از جلو چشمام خفه شو.

هر انسانی لبخندی از خداست ، تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی.

 فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را چرا آفریدی؟ خداوند گفت:غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی افتد

لوتی ترین اس ام اس سال: قرمزی چشمتیم ، نفازولین بریز ،فنا شیم

 برنامه های 24 ساعت آینده تلویزیون جمهوری اسلامی ایران : عناوین برنامه ها : شبکه 1 : کودکان مظلوم فلسطینی در یک نگاه - شبکه 2 : فلسطین و مشکلات آن در خاور میانه - شبکه 3 : برنامه اسراییل خره گاو منه - شبکه 4 : فلسفه به وجود آمدن اسراییل خرترین رژیم دنیا - شبکه 5 : چگونگی تشکیل جنبش حماس - شبکه 6 : خبرهای فلسطین و لبنان - شبکه 7 : فیلم مستند از زندان های اسراییل - شبکه 8 : آمریکا + اسراییل =یه مشت آدم گوسفند.... بشینید و از این تنوع برنامه ها لذت ببرید

ترکه داشته  خاطره تعریف میکرده ، میگه ما سال 42 با دو نفر دعوامون شد ، البته  اون موقع 2 نفر خیلی بودا

از بم که خرابتر نداریم ، بمتم

می دونی فاصله بین انگشتات واسه چیه ؟ واسه اینه که یه نفر دیگه با انگشتاش این جای خالی را پر گنه . پس به دنبال دستی بگرد که تا ابد بتونه دست تو بگیره

 اگه یه وقت احساس کردی توی یه اتاق تنگ و تاریک گیر کردی و دیوار اتاق مدام عقب و جلو میره
و از اون خون می چیکه اصلا نترس چون تو قلب منی

افسوس ...آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد...برای آنچه از دست رفته آه ه ه ه ه می کشیم

زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم... اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟

زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

 

اگه یه پروانه اومد رو دستت نشست تعجب نکن چون من آدرس زیباترین گل دنیا را دادم

 

اگه یه وقت دلتون برام تنگ شد میتونید متن زیرو بخونید..................

........................................................دیدی چه زود دلت برام تنگ شد؟

نظر یادت نره

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام آقای محمدی جالب بودن ..حرف نداره........

مینو پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://simorgh-01.neuf.fr/

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟
زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت
سلام. حرفاتو ن به دل میشینه در هر کلامی حقیقتی هست آره دوست عزیز ...زندگی قشنگه اگه دلت شاد باشه .دوست داشتی سری هم به سایت من برن اونجا هم حرف حرف دله . در پناه حق

مینو سه‌شنبه 15 بهمن 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://simorgh-01.perso.neuf.fr/

با سلام و امید موفقیت. با اجازتون لینک جدید سایت سیمرغ را براتو ن مینویسم لینک قبلی باز نمیشه . با سپاس از شما دوست گرامی. http://simorgh-01.perso.neuf.fr/
در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد