زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

نگاهت


همیشه نگاهت را دوست دارم

فرارهای کودکانه اش را

آن گاه که باران را

میزبانی می کند
...

 
نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه - م جمعه 27 مهر 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

برای انتظار آستان تو
هر روز
آدینه روز است

برای آدینه هایم
ثانیه ها همه سال می شود
چشم انتظار ، دلی در دست
منتظرانیم ، منتظران ...
آستانت را نمایان کن ...

همیشه بهار جمعه 27 مهر 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

اگر مقصود تو جان است رخ بنماو جان بستان
اگر مقصد دگر داری من این وآن نمی دانم
.................... مممممممممممممررررررررررررسی .....

همیشه بهار جمعه 27 مهر 1386 ساعت 09:36 ق.ظ

با هر بار گفتنت که:
دوســـــــــــتـت دارم
بنای عقل را در هم خواهم کوفت !
من آسمان را به اشکِ شوق خواهم کشید
تا کویر را با خنده پر کنم !
و ساقه های گندم را با زمزمه های باد، سرمست !
زیبا ..با احساس .. توانمند .... جذاب.مثل خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد