زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

اولین کتاب کوچک شعر

 

کتاب شعر دلتنگی هابرای او...

بسیار زیبا و خواندنی همراه با عکسهای زیبا

در ۲۶ صفحه با فرمت  پی. دی .اف

حجم دانلود ۴۴/۱مگ

http://h1.ripway.com/rasool/ketabesher1.pdf

 

 

 

اگه از تو ننوشتم ،

 فکر نکن سرم شلوغه

 توی زندگی یه وقتا ، تنهایی رمز عبوره

 اگه از چشمات گذشتم ،

 فکر نکن عاشق نبودم

مطمئن باش توی دنیافقط دل به تو سپرده بودم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پروانه عاشق جمعه 4 آبان 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.parvanevar.mihanblog.com

ز آن روز که تو رفتی من نیز در در مرداب غمت فرو رفتم ثانیه ف دقیقه ها و ساعتها در آن مرداب دست و پا زدم و تو راطلبیدم اما ناگهان مرداب هم از دست من خسته شد با لحنی پر از خشم به من گفت او اگر ذره از عشق تو را میفهمید تا ابد چون پروانه ای به دورت میچرخید اما بدان که او حتی اندکی از عشق تو رو رک نکرد پس در اندوه او مسوز .
سلام گلم خیلی زیبا بود و با معنا و منم اپم خوشحال میشم بیای

یک آشنا جمعه 4 آبان 1386 ساعت 08:10 ب.ظ

خیلی عالی بود توصیه میکنم دانلود کنین خیلی قشنگه آفررررین

مرضیه - م شنبه 5 آبان 1386 ساعت 05:59 ق.ظ

بسی زیبا بود وخواندنی ......ای قلب عاشق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد