زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

خوشتر...

 

 

خوشتر از دوران عشق ایام نیست

بامدادعاشقان را شام نیست

عشق را آغاز هست انجام نیست

 

نظرات 3 + ارسال نظر
س-ی دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

برای دیدن تو نقره ی ماهو چیدم
تا آسمون هفتم به خاطرت دویدم
برای دیدن تو. آسمونو شکافتم
ستاره چشیدم تا طعمشو شناختم
برا دیدین تو خارا رو سجده کردم
به جای چشم ابرا سوختم و گریه کردم

عالی بود

اسماعیل برقی سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 06:07 ق.ظ

واقعا دوست عزیز گرم وآتشین چنان هور تابستانی ماند این پست....ممنون

ستاره٫٫٫٫ چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 09:15 ب.ظ

دلم در هوایت غزل ابری است...
تنها ، انار سرخ ترک خورده ای ، هنوز
در انتهای شاخه ی خشکی ، نشسته است
نازنین رفت و دوباره باز من تنها شدم
بیکس و بی‌آشیانه ، باز من تنها شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد