زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

بتو گفتم

بتو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روز

میمیرم از پا می افتم

بتو گفتم خودمو میکشم و پر میزنم تو آسمونا

بگو گفتم یا نگفتم

بتو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات

چشمات هم تنهام گذاشتن

حالا من موندم و اشک و بغض و آه

بگو گفتم یا نگفتم

مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره

دیگه جون نداره دستام

آخر قصه رسیده

عطر تو مثل نفس بود

برای من

برای نفس بریده

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

لیلا .محجور اصل چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

صف مژگان تودانم زچه پیوست بهم//////// داده اند از پی تاراج دلم دست به هم... نهایت احساس پاک

دوست چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

دلم در غمت خون بشد ای نگارا...خدا داند این دل چه شد ای نگارا..

مرضیه - م چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

خسته ام از لبخند اجباری خسته ام از حرفهای تکراری

خسته ام از خواب فراموشی زندگی با وهم بیداری
عالی است مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد