زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

سرگشتگی..................

زندگی یعنی " تو "

تو یعنی هستی

زنگی هم بامن امروزبه ستیز است عزیز

زندگی میزندم تشر که او کجاست؟

زندگی قلب من است

که در هر تپشش فریاد است

میزندم تشر که او کجاست؟

چه خبر داری از او ؟

کجاست؟

تو بگو که او کجاست ؟

 فراقش نتوانم

نتوانم

مردم از درد . مردم از درد

خدا را  مد دی

گریه امانم  ندهد

هق هق گریه های من

قلب زمانه را شکست

سنگ جفا را به ستوه

سنگدلی را به وفا

خزان را به بهار

کوه غصه ها را آب کرد

کجاست ؟؟

اگر تو ندانی

خدای تو داند غم تو چنانم گرفته به بر

که از غم تو چه آمد بر سر من

اگر تو نبودی برابر چشمم

خیال تو بوده برابر من

رفتنش باور نتوانم نتوانم

درد مرا بیش مکن .کجاست ؟؟

خون شد دلم از درد

کسی بردارد این بار سنگین عذاب

یکی گوید .

یکی فریاد بر ارد

آن آرام جان کو

آن مهربان یار کجاست

آن گل طناز کو؟

خوش نگه آهوی من کو

آن بهار هستی ام کو

مایه سر مستی ام کو

آن امید هستی ام کو

آن بهشتی روی من کو

اشک امان نمیدهد

درد به اوج خودرسید

کجاست

اشک امان نمیدهد

درد به اوج رسید

کجاست ؟؟

آری

زندگی یعنی تو

و

تو یعنی هستی

بیا و بریز قرار محبت به ساغر من

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

واقعا زیباست ..مخصوصا این قسمتش به دلم نشستگریه امانم ندهد

هق هق گریه های من

قلب زمانه را شکست

سنگ جفا را به ستوه

سنگدلی را به وفا

خزان را به بهار

کوه غصه ها را آب کرد

کجاست ؟؟

لیلا .محجور اصل چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:13 ب.ظ

زیباست وعاشقانه و بااحساس تمام....good luk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد