زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

خواهم بدانی ای عزیز بهتر از جان ای گلم

 

خواهم بدانی ای عزیز بهتر از جان ای گلم

خواهم بدانی قلب من در یاد تو می کوبد او بر سینه ام

در هر تپش نام تو را نجوا کند

هردم کند بیدادها ..

هر دم زند فریادها

گر تو نباشی مرده است

خواهم بدانی یاد من غوغا کنان در دوریت

خواهم بدانی ذکر من اسم تو را نجوا کند

خواهم بدانی دیده ام

روی تورا .. موی تو را ..آن چشم و ابروی تو را

آن قد سرو گون تو را

آن دیده زیبا و نیلگون تورا

در هر چه هست و نیستها

می بیند و  هر دم بریزد اشک و آه

خواهم بدانی دست من هر دم بسویت در نیاز

خواهم بدانی اشک من در ساغر و میخانه ها

پیمانه ها پر می کند

 

خواهم بدانی خنده ام قه قه زنان با یاد تو ست

افغان کند

خواهم بدانی جان من در پرتو جان شماست

در زیر چتر نور توست

در سایه پر مهر تو ست

در لطف تو احسان تو ست

گر تو بخواهی هر زمان

جان میدهم در پای تو

خواهم بدانی ...

خواهم بدانی

 

من که هیچ

هردم توئی هر دم تو ئی

در فکر من ..در ذکر من ...در اشک من ... در های من ... در هوی من ...

در یاد من ... در حس من ... در قلب من... در روح من ...

هر دم تو ئی ..هر دم تو ئی

ای ناز من

ای گل من ای همه تو

سینه دمادم می زند هر دم فریاد تو را

خواهم بدانی پر شده عطر خوشت در هستی ام

خواهم بدانی بی تو من

نتوانم و من مرده ام

خواهم بدانی هر لحظه ام با یاد توست

با یاد تو ست

 

....................................................

عشقت چو بجان زد در این ورطه دمادم

می نازم و میسوزم از این عشق دمادم

در راه رسیدن بتو ای خرمن گلهای بهاری

می آیم و می گردم و می بویمت ای عشق دمادم

نازم بتو ای گل و ای راحتی جان

دانی که زیباست غم عشق دمادم

........................................................

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

بسیار عالی بابا دیگه افتخارید وآخر آخرش .... شاعر توانمند ..آفرین بر شما....درود و بدرود

لیلا .محجور اصل پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام .... خیلی قشنگه ..پر از احساس پاک میتونم باهاتون تماس بگیرم و در بعضی موارد ازشما کمک بگیرم؟ واقعا مرسی

[ بدون نام ] جمعه 2 آذر 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://26aban.blogsky.com

یار عاشق کش و بیگانه نواز است هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد