زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

هزار ساله که ا نگار صدا تو نشنیدم

هزار ساله که ا نگار صدا تو نشنیدم
هزار ساله که ا نگار تورو هر گز ندیدم
آخه حتی یه صد سال گذشته بیتو بر من
نمیدونی که تلخه کنار تو نبودن
نمیدونم به دیدار امید تازه ای هست
تو آن هستی که بودی اگر روزی دهد دست
هنوز عشق تو جاریست به رگهای تن من
توئی تنها بهونه برای بودن من

پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی


 
نظرات 4 + ارسال نظر
همیشه بهار چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

باز هم سلام گلم.....آپهای توپی داری خدایا عاشقان را غم مده شکرانه اش با من...

نیلوفر چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://ٌwww.blueboat.blogsky.com

سلام اره شهرکرد میشینیم چطور مگه

ستاره٫٫٫٫ چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام ///// مگه بهت نگفتم بعدتو روزگار من تیره و تاره ....
همیشه در خیال من گرمتر از شعله تویی عجب حس قشنگی . عای بود

m-kh جمعه 7 تیر 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

واقعا امید به زندگی می بخشید خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد