زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

من مانده ام تنهای تنها......

 

از جداشدن نوشتی رو تن زخمی هر برگ

رو تن زخمی قلبم
گریه کردم و نوشتم نازینم یا تو یا مرگ

یا تو یا مرگ....
به تو گفتم باورم کن میون این همه دیوار
تو با خنده ای نوشتی هم قفس خدا نگهدار
بنویس مهلت موندن یه نفس بود
سهم من از همه دنیا یه قفس بود
بنویس که خیلی وقته واسه تو گریه نکردم
سر رو شونه هات نذاشتم مثل دستات سرد سردم


 

نظرات 3 + ارسال نظر
شوریده سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

وبلاگ عاشقانه بسیار زیبایی دارید

به من نیز سری بزنید

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.....شوریده

س-ر سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام ..عزیز خوبم ...غصه نخور....میدونم رفته

مهسا سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 06:06 ب.ظ

دل عاشقت رو دوست دارم...زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد