زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

سزوده ها.. بی تو چکنم؟؟؟؟؟؟؟

 

دیشب نمیدانی چه گرم

سر گرم رازونیاز بودم

با خیالت

دیشب با خیا لت گفتگو ها داشتم

داغ داغ

در شب گفتگو ها ورازها با خیالت داشتم

ناگاه

شکست!!!!

شکست!!

بغضم در این رازها و گفتگوها

امان از بغض بد موقع

گفتگو ها تر شدند

رازها هم بر ملا

امان از بغض بی موقع

 

دیشب که آمدی.

 همه چیز شکوفا شد

حتی گلهای خشک گلدان دلم

حتی گلهای غمم

غم رفت و تاریکی هم

آمدی کنارم نشستی

به من زل زدی

با چشمان خیسم

و هق هق آهنگینم

برایت  شروع به سخن گفتن کردم

گفتم که بی تو چکنم

گفتم که دلم برایت تنگ شده

گفتم که تو همراه منی

گفتم که تو مال منی

اشک در چشم تو لرزید

شب بر عشق تو گریان شد

لحظه ها ی درد میگذشت

اما بی درد

با دستان بی جانم قطره اشکی

که  روی گونه ات جاری شده بود را

پاک کردم

با چشمان زیبایت

که دنیایی از عشق بودو امید

روشنایی بود و نوید

با من سخن گفتی

گفتی:اما بی صدا

سکوت سکوت سکوت

وسکوت کردی

اما سکوت عاشقانه ای بود و قشنگ

پر از خاطره

پر از عطر خوشبوی بودنت

گفتم دوستت دارم .

 

خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم

ای که با ناز نگاهت     دلم و دیونه کردی

پا گذاشتی توی سینم     توی قلبم خونه کردی

ای که وقتی تو رو دیدم     دل تنهام زیر و رو شد

با تو بودن تو رو داشتن     واسه من یه آرزو شد

طفلی قلب عاشق من     به خودش میگفت همیشه

آرزوی  با  تو  بودن      یه روزی راست راسی میشه

ولی آرزوم بزرگ بود     تو به یاد من نبودی

من با تو بودم همیشه     ولی تو با من نبودی 

تا تو رد می شدی قلبم     از تو سینه کنده میشد

میومد پشت چشمامو     منتظره یه خنده میشد

تو که اخم میکردی سنگدل     قلب عاشقم می ترسید

همش از ترس جدایی     حیونی دلم میلرزید

من که عاشق تو بودم     چرا عشقم رو ندیدی

مدتی هست در آزارم و میدانی تو

به کمند تو گرفتارم و میدانی تو

از غم عشق تو بیمارم و میدانی تو

داغ عشق تو بلب دارم و میدانی تو

 

شده ای همه هستی وزندگی من

نمیدانی تو ؟؟؟؟

 

 i love you

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره جمعه 30 آذر 1386 ساعت 06:15 ق.ظ

چه رویای قشنگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد