زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

غرق غم..سروده

من عمریه غرق غمم

تو شدی غمگسار من

تنهای تنهاس دل من

تو دلمو تنها نذار

چشمای من برای تو

چشمامو بی نصیب نذار

ببین چه التماسیه

ببین چه غرق خواهشم

ببین چه اشکی میریزم

تو خلوت تنهائیهام

ببین که دوریت برام

چه دردیه چه رنجیه

حس میکنی چه شعریه

شعر غم ودرد و عذاب

باور داری ؟

که لحظه هام همش

بفکر با تو بودنه

از تو همش سرودنه

میفهمی تو من چی میگم.

تو میدونی از چی میگم.

 

مثل ابرای زمستونی

دلم از گریه پره

شیشه نازک دلم منتظر تلنگره

من دارم دیونه میشم

بیا پیشم بیاپیشم

یا دلو بی خبر نذار

بیا که من از غم تو

میشکنم پژمرده میشم

میدونی درد جدایی

میزنه تیشه به ریشم

میدونی من غصه دارم

قصه پر غصه دارم

ای قصه پرداز دلم

نظر فراموش نشه

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام... بابا اینقدر گریانی چرا؟؟؟ سر در گریبانی چرا؟؟؟
بفکر شادی باش...

ستاره٫٫٫٫ یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام ..گل همیشه عاشق.. برای سرودنهاتون کلاس هم رفتین ؟؟ اگر جوابم رو ایمیل کنید.. چون در نهایت سادگی احساس ادم رو بر انگیخته میکنین که اشک در میارید.. مخصوصا این قسمت..مثل ابرای زمستونی

دلم از گریه پره

شیشه نازک دلم منتظر تلنگره

لیلا .محجور اصل یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

واقعا زیبا انتخاب میکنید وبا احساس میگین .. دست شما درد نکنه لطفا جواب ایمیلهارو هم بدین ممنون..

سپیده دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام و درود
زیبا صمیمی و عاشقانه. مثل همیشه
امید که عشق همواره از قلبتون حاری بشه و تمام حجم بدنتون رو پر کنه و شما نیز به پاس این نعمت اون رو به دیگران هدیه کنید.
روحتون سبز
دلتون دریا

مریم------ جمعه 28 دی 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.granc-20.blogfa.com

حس تورو درک میکنم . خیلی قشنگ بود ... نازنین .ایهمره عشق.. کاش بعضی ها به این پاکی سروده های شما بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد