زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

من بهارم تو زمین ...

پروانه من ...

من بهارم تو زمین من زمینم تو درخت

خواننده: خشایار اعتمادی

شاعر: احمد شاملو

من بهارم تو زمین من زمینم تو درخت

من درختم تو بهار من درختم تو بهار

ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه

میون جنگلا طاقم میکنه

تو بزرگی مث شب اگه مهتاب باشه یا نه

تو بزرگی مث شب

خود مهتابی تو اصلا خود مهتاب

مث شب گود و بزرگی مث شب

اگه روزم که بیاد

تو تمیزی مث شبنم مث صبح

تو مثل مخمل ابری مثل بوی علفی

مثل اون ململ مه نازکی اون ململ مه

که رو عطر علفا هاج و واج مونده مردد

میون موندن و رفتن میون مرگ و حیات

مثل برفایی تو

اگه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه

تو همون قله مغرور و بلندی

که به ابرای سیاهی و به بادای بدی میخندی



دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 دی 1386 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام
چقد وبلاگتون زیباست واقعا
خیلی باحالین

[ بدون نام ] یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

من مشخصات نمیدم... اما واقعا عاشقانه میگی .. خوش به حال و احوالتون.... یاور همیشه مومن وخیلی دوس دارم..موفق باشید

فریبا ج یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

زیاد شعرش و خوانندش جالب نیست ..عکس خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد