زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

مراسم آتش زدن خیمه ها در ظهر عاشورا..

 

ای آسمان ابر تو اشکش دیگه دریا نمیشه
نه دیگه هیچکی غمش مثل غم من نمیشه
ای آسمان بازی نکن آفتاب و مهتاب نمیاد
دل من همچی گرفته که دیگه وا نمیشه
همه آدما غریبن اما نه شبیه من
آخه قلب هیچ کسی اینجوری تنها نمیشه
همه ابرا، نم بارون میشینه تو چشمشون
اما بغض هیچ کسی اینجوری دریا نمیشه
همه میگن از غم عشق و فراق یارشون
اما هیچکی مثل من عاشق رسوا نمیشه

...................................................................

همره خود میبری صبر و شکیبائیم

مرو مرو وگرنه از غصه مرا میکشی

ای حسین جان ... ای حسین جان..

یاحسین مظلوم (ع)

 

با چه دلی سرت بریدن؟؟؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 29 دی 1386 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی و التماس دعا

آشنا شنبه 29 دی 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

شاید عاشقی را گم کرده اید ؟
عزیز من کسی که عشق حسین دارد و می گوید باید لباس عزا بر تن کرد و وبلاگش مزین به نام مبارک حسین علیه السلام است دیگر اون ها چیه که در اطرف صفحه ی وبلاگتان موج می زند ؟
رهایی و آزادگی درسی است که همه از عاشور آموختیم !
عذر می خواهم آن چه عرض کردم با کمال احترام و دوستی تقدیم کردم .
واقعاً به من برخورد .

مریم--ر یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 05:39 ق.ظ http://ba-eshgh.mihanblog.com

باسلام .وبلاگ بسیار زیبایی دارید میتونیم در کنار همدیگر مطالب جالبی داشته باشیم..التماس دعا..درضمن اون نظر دهنده گرامی چه چیز غیر اصولی وخلاف در وبلاگ شما وجود داشته که ایشون همونو متوجه شده واونودیده کاش چشمها مسیرشون درست بود .خدا به ایشون بصیرت عنایت فرماید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد