زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

سال۱۳۸۷مبارک.... سروده ها

 

www.hamtaraneh.com

سال نو بر شماعزیزان  مبارک

 

سال نو بر شما عزیزان مبارک

سال نو بر شماعزیزان  مبارک

 

 

ای که رفته ای

ای که پا کشیده ای در خیال خود

تو از خیال من

ای که رفته ای

در خیال خود

زلحظه های خیال من برون

تو بگو

 که من  چگونه بی تو

سرکنم تمام لحظه ها ی زندگی

تو خسته ای ز بودنم؟

اما تو همیشه با منی نرفته ای

نرفته ای تو با منی

خیلی سخته بی تو بودن

خیلی سخته از تو دور بودن

خیلی سخته بی تو موندن

توی این وحشت غریب و تنها

توی این نا آرومی ها

توی این شهر غریب و غم زده

توی این غروب دلگیر عذاب

خیلی سخته طفلی  دل ناکام بمونه

خیلی سخته که دلم بی تو بمونه

شعر غمگین جدایی رو بخونه

خیلی سخته گم شدن در وادی عشق

خیلی سخته رفتن و جدایی خوندن

طفل دل را همیشه از خواب پروندن

خیلی سخته چشم من منتظر بمونه

تو باشی و من نبینم توی حسرتت بمونم

 

چهره را پنهان مکن که شوق دیدار

برده ما را در اوج دلتنگی و قرار

رفته ای و برده ای از دلم تاب و قرار

میزند طفل دل در سینه فریاد القرار

کشته ای زار و میخندی پس پرده بر این نزار

رسم این است آیاعاشقانراواگذاری در قرار

چهره پنهان کرده ای  گویی در آسمانم  ماه نیست

وا رهانم ای ماه من از ظلمت وتاریکی و ملال

 

پرده بردار زرخسار که جان بر لب ماست

ور نه دگر دل هوس سبزه و صحرا ندارد

میل به گل و گشت و تماشا ندارد

دل سر همرهی ما ندارد

سال ۱۳۸۷ بر همه باز دید کننده گان عزیز و محترم
 
مبارک باد
 
امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی پیش رو داشته باشید
 
التماس دعا
 
 
نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 26 اسفند 1386 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام
این همه مطلبهای خشکل خشکل رو اخه از کجا می اری
دل ما که رفت دل بقیه رو نمیدونم
به هر حال دست گلت درد نکنه
خیلی خوب می نویسی

سمیرا سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام
تو عید دلم برای نوشتهای قشنگتون تنگ میشه
موفق باشید
سمیرا

مریم چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 11:52 ب.ظ

ولی ای کاش میدیدی تمام ذهن پاکت در دلم ماندهاست و......نوروز بر شما هم مبارک باشه و همیشه برقرار باشی

نازنین پنج‌شنبه 8 فروردین 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

دوباره دل هوای با تو بودن کرده

نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از این دست به دعاها بردن

همه ی ارزوهام با رفتن تو مردن

حالا من یه ارزو دارم توسینه

که دوباره چشم من تو را ببینه
..................................... گودلایک.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد