زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

سروده ها .. بگذار سر به سینه من تا که بشنوی

بگذار سر به سینه من تا بگویمت

اندوه چیست ؟؟؟

عشق کدام است؟

غم کجاست؟

وقتی دلم از دوریت احساس تنهایی کند

گویی تمام غصه ها بر دوش من سنگینی کند

وقتی که از نادیدنت  چشمان من دریای بارش می شوند

 گویی تمام ابرها در چشم من خانه کرده اند

وقتی دلم بیتاب توست درسینه ام افغان کند

وقتی نمی بینم تو را گویی

غمی چون کوه رادر غمخانه پنهان کرده ام

درسوزش هر آه من

جمله جهان لرزان شود

در خون فشان چشمان من

هستی زخود بیخود شود

ای ساغر هستی من لیلای من

بنگر براین احوال من

 رحمی نما برحال من

کامد بلب این جان من

بااین همه اوصاف من

مجنون کجا چون من شود

مجنون کجا چون من شود

نظرات 3 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام و احسنت .حرفهای منو زدی واقعا زیباست و روحنواز شعرهای خیلی زیبایی هستن و اگر واقعا از خودتون باشن دوصد احسنت ای دی شما اد شد با شما کار دارم و اف میزارم فقط حرف آخر ..خیلی زیباست موفق باشین.

وبگرد چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

با درود بیکران خدمت مدیر سایت زیبای زیبا .. این متنهای دلنواز و عکسهای قشنگ قشنگ را از کجا پیدا میکنی وووووو خیلی قشنگن همه.

سمیرا شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 07:28 ق.ظ

بهتر از این نمیشه./س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد