زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

سروده ها .................

سلامی برآن یار دیرینه ام

سلامی بر آن بزم کاشانه ام

سلامی برآن نو گل روزگار

سلامی برآن گلشن و گلعزار

کجایی تو ای عشق

 کجایی کجا؟

کجایی تو ای یار

کجایی کجا ؟

صفایی ندارد همه زندگی

غمین است و نالان همه بندگی

جوابی نخواهم زتو ای عزیز

کلامی نخواهم زتو ای رفیق

به من حس من نغمه گوید ز تو

به من مینوازد یکی راز تو

 به من می سراید یکی شعر تو

به من گوید از تو همه راز تو

به من فاش گوید همه حال تو

همه

حال تو .

 احوال تو

ای وای من ای وای من

تا کی شود احوال من

سر گشته و حیران تو

ای وای من ای وای من

تا کی بشوید چشم من

 غمهای در فراق تو

ای وای من ای وای من

تا کی زند در سینه ام

چون طبل بر سودای تو

این قلب بی آرامشم

ای وای من ای وای من

می خوانی و میدانی و

احوال این شوریده را

تنها شدم من بی دلیل

گویا کسی تابش نبود

در سینه اش مهری نبود

شوری نبود شعری نبود

آتش زدی با هر نگاه                                                   

سوزاندی و مرحم نبود

رفتی دگر ..

خوش باشی و میخوانم وگویم تو را

سفرت سلامت

تو برو

برو

                        یاور همیشه مومن

غم من نخور که دوری

غم من نخور ....................

شده عادت.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مها چهارشنبه 29 خرداد 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.moha.blogsky.com

سلام

خواندنی بود و

خوشحال میشم تفسیرت را از جمله ی آپ دیتم بخونم

منتظرت هستم

سمیرا دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام ای یار دیرینه
خوبید انشالله
میدونید از این شعرتون چقققققققققققققققدر خوشم آمده
خیلی قشنگه حرف نداره
دیگه نیستی سری به ما نمی زنی
منم گرفتارم زیاد نمرسم
ولی همیشه یعنی هر روز یه بار رو به سایت شما سر میزنم
منتظر شعرها و مطالبو عکسای زیباتون هستم
موفق باشید آقا رئیس خوب و مهربون
سمیرا

سمیرا سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

چرا نظر من مثل نظر مها ثبت نمیشه
دیروز این همه حرف زدم
یعنی خوشتون نیومد که درج کنید
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسمن دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام اتفاقی به وبلاگ شما آشنا شدم
وبلاگ قشنگی داری
لذت برم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد