زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

در مکنون

سلام مدتی بخاطر مسئولیتی سنگین در اول راه غیبت داشتم

انشاالله جبران خواهم کرد البته اگروقت اجازه دهد

نومید مشوامید میدار ای دل

در غیب عجایب است بسیار ای دل

گر جمله جهان قصد به جان تو کنند

تو دامن دوست را نه بگذار ای دل

.............

بی عشق نشاط و عشرت افزون نشود

بی عشق وجود  خوب و موزون نشود

صد قطره ز ابر اگر به دریا بارد

بی جنبش عشق در مکنون نشود.

....    ....   ...   ...   ...   ...   ...   ...   ...   ...   ...   ...  

تقدیم به همه باز دید کنندگاه گلم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سانا سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com/

سلام

خئبین

می شناسین منو؟/

نه؟
خوب اشکالی نداره ه ه بیاین به وب لاگ من تا بیشتر منو بشناسین

خیلی وبلاگ دوست داشتنیی دارین


بار دیگر....من و سکوت اشنای این اتاق


باردیگر.....من و شب و سیاهی بیکران این جهان


بار دیگر...من و این کاغذ سفید که میشود سیاه


بار دیگر...من و یک دنیا سوال بی جواب


بار دیگر...من و لبخند سرد این نقاب


بار دیگر...من و تنهایی بی پایان این دنیای خویش


بار دیگر...منو عمری که میرود از دست من بی ادعا

راستی من خاله ی عسلکم


یا علی

خدا نگهدارتون

سمیرا شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد