زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

خونه عشق

فکر من بوده از آغاز با تو خونه ای بسازم 

      قد قلب مهربونت 

خونه عشق رو بسازم   

  دیوارهاش عکس تو باشه 

  عکسی از عشق تو باشه

عکسی از عشق من و تو همه جای خونه باشه 

تو عزیزی تو شکوهی

 تو طلوعی

 تو نجاتی

 تو تموم لحظه هایی

 

تو گل فرشته هایی

 دست تو یک سر نوشته

 کلید در بهشته

  تو دلم برای دستات

 یک دوستت دارم نوشته 

  دوستت دارم          دوستت دارم         دوستت دارم          دوستت دارم          دوستت دارم       نوشته

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 9 شهریور 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.birang-a.blogfa.com

سلام
کجایی استاد
مطلب خونه عشق خیلی قشنگه من خیلی خوشم امده دلم میخواد تو وبلگم بذار با عکسش ولی خواستم اجازه بگیرم
ممنون
حالا برای کی هست کدوم یک از دوستاتون
خداشانس بده
خوشبحالش
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد