زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

آئینه

 

 

چه کسی میپرسد در این بیغوله

در این دریای طوفانی

در دشت خزان زده

خنده چیست

قهقهه از ته دل از کیست

بی شک از تو نیست

از تو که میهمان تو بودم

از تو که با منی

عجب صدای دهشت ناکی است این صدا

مثل هوهوی باد

مثل فریاد موج بلند طوفان برای زورق

مثل فریاد برای هیچکس

برای هیچ چیز

چقدر تنهای تنهائیم

اما با همه

کاش در داخل آئینه بودیم

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 09:21 ق.ظ

فقط میتونم بگم به به لذت بردم از متن زیبای تون با اجازتون بر میدارمش اگه راضی نیستی بگو ها خب
دوستدار شما سمیرا

سمیرا چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 09:24 ق.ظ http://birang-a.blogfa.com

دوباره سلام
به وبلاگ من سر نمیزنی- دیگه تحویل نمیگیری - مگه دیگه استاد ما نیستی - یه سری به ما بزن میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی با این حال خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظر بدین- ممنون- سمیرا شاگرد مخصوص شما

سمیرا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://birang-a.blogfa.com

سمیرا شنبه 13 مهر 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام
چه عجججججججججججججججب به ما سر زدین استاد -
این طرفاااااااااااااااااااا - راه گم کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما همیشه استا د من هستین و خواهید بود
تازه گی ها لطفتون به ما کم شده - دیگه کلاستون بالا بود بالاتر رفته تحویل نمیگیرن - دیر به دیر به وبلاگ خودتون سر میزنید چه برسه به وبلاگ ما تشریف بیارید
اخه این چه کاری بود که قبول کردین کارتونو زیاد کردین ولی انشالله که هرجا هستی موفق و پیروز و سربلند باشید
راستی اجازه میخواستم نوشته ای زیباتونو بردارم نگفتین اجازه میدین نوشته های زیبا تونو بردارم
میدونم الان میگی قابل شما رو نداره
الههههههههههههههههی
دستت درد نکنه
راستی یادم رفت بگم طاعات شما هم قبول باشه
منتظرم تا یه مطلب توپ خشگل جدید از اونایی که من دوست دارم برام بنویسی من بردارم فعلن بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد