زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

گذری کن ...سروده تقدیم به......

 

 

 گذری کن که دل من به تمنای نگاهت.
شب هجری به سحرکردوندیدآن رخ ماهت. 


نه سحردیدونه رویت نه سرنافه مویت.
دل دیوانه کویت نشنیدازره وسویت. 


شب هجران توای دل نه به سرآمد وکم شد.
چوگذشت ازسرت عمری همه ات ناله وغم شد. 


نه مه آمد نه سبیده نه صباعطرتوچیده.
شب هجران توماندوروزماندن نرسیده 

 

 


 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام
دارم گریه میکنم
اخه این عکسای خشکلو از کجا گیر می ارییییییییییییییییییییییییی
نکنه عکس ..........
وای وای وای چشمم روشن دیگه چی
ها ها ها
شعرش هم خشگل بود فقط تقدیم به .......... خالی نذار
بنویس دیگه به یاد هر کسی که هستی تقدیم به اون کن
بذار دل همه بسوزه دل منم خنک بشه که این شعر مال ......
روم نمیشه بنویسم خودت جاخالیشو پر کن
بای

سمیرا چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام
کجایی بابا
چرا نمیاین
میدونین چرا اینقدر شعراتونو دوست دارم چون واقعیه چون خودتون می سرائید مثل بقیه وبلاگها نیست که ترجمه یا کپی برداری شده باشه
ناب ناب
کمیابه
منم دنبال شعرای نایاب هستم که را شما بهترینه
زود تر آپ کنید دیگه خسته شدم هر روز سر زدیم دست خالی بر گشتم
موفق باشی آقا رئیس
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد