زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

به تو می اندیشم

 

 

به تو می اندیشم

همه می پرسند ، چیست در زمزمه مبهم آب؟ چیست در همهمه

دلکش برگ؟چیست در بازی آن ابر سفید ؛روی این آبی آرام بلند

، که ترا می برد اینگونه به ژرفای خیال ؟

نه به ابر ، نه به آب، نه به این آبی آرام بلند ، نه به این آتش

سوزنده که لغزیده به جام،نه به این خلوت خاموش کبوترها،من

به این جمله نمی اندیشم ، " به تو می اندیشم

"

ای سراپا همه خوبی ، تک وتنها به تو می اندیشم ، همه وقت ،

همه جا،من به هر حال که باشم به تو می اندیشم ؛ تو بدان اینرا ،

تنها تو بدان ، تو بیا اینجا تنها تو بیا، تو بمان با من تنها تو بمان ،

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب؛من فدای تو،به جای همه

گلها تو بخند ،اینک این من ؛که به پای تودر افتادم باز

،ریسمانی کن از آن موی دراز ، تو بگیر ، تو ببند ، تو بخواه،

پاسخ چلچله ها را تو بگو،قصه ابر هوا را تو بخوان،تو بمان با

من تنها تو بمان

.

در دل ساغر هستی تو بجوش ، من همین یک نفس از جرعه

جامم باقیست آخرین جرعه این جام تهی را تو بنوش 

 

 Image hosting by TinyPic

 

رفتی و رفتن تو آتش نهاد بر دل 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام استاد بزرگ
بهتریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین شعری بود که از شما خوندم البته بقیه شعرهاتون هم خیلی خوب بوده تا حالا ولی این یکی نمیدونم چرا بیشتر از همه به دلم نشست
تازه نمیدونی وقتی میخوندم چطوری میخندیدم
نه به خاطر اینکه فکر کنید مسخر کردم خدانکرده نه
اینطور نیست
فقط از اینکه اینقدر قشنگ تونسته بودین جمله بندی هاشو جور کنید کیف کردم و کلی لبخند به لبام جاری شد ولی به کسی نگی بعدش که اون عکس گل رو که تو وبلاگتون دیدم که چطوری عکسش تو آب زلال و شفاف تکون تکون میخورد بغض گلو گرفت شاید هم حسودی کردم به گل قشنگتون ولی خوب دیگه بعد از خنده یه ذره هم گریه کردم و ....

از اینکه وبلاگتونو آپلود میکنید ممنون
من هر روز به وبلاگ استادم سر میزنم
منتظر شعرهای زیباتر تر تر شما هستم

شاگرد شما سمیرا
27/7/87

سمیرا شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://birang-a.blogfa.com

بخشید مجددن سلام
استاد
دلم میخواد تو وبلاگم از آهنگها قدیمی ایرانی یا
همین شجریان - افتخاری- اصفهانی یا همین اهنگی که شما تو وبلاگتون گذاشتین بذارم
ولی هر جا که میرم آهنگهایی که زیاد به دلم نمیچسبن هستن
اهنگی رو هم که رو وبلاگم گذاشتم از روی ناچاریه چون آهنگ مورد دلخواه خودمو گیر نیاوردم گذاشتم ممنون میشم اگه من راهنمایی کنید
بازم ممنون

maryam یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 07:13 ب.ظ http://maryam2060.blogfa.com

salam.khyli khyli khoobo jalebo por mohtava bood. movafagha bashid

سمیرا چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 08:41 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد