زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

بی وفایی .....س

 

 

 

گشته خزان نوبهار من
بهار من
رفت و نیامد نگار من
نگار من
سپری شد شب جدایی
به امیدی که تو بیایی
آخر ای امید قلبم 

با من از چه بی وفایی  

بی وفایی 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.birang-a.blogfa.com

سلام
ای روزگار
جوانی کجایی که یادش بخیر
بابا ما دیگه پیر شدیم- دیگه به درد وبلاگ نویسی و وبلاگ خوندن نمیخوریم - یه روزی ازتون خواستم توی وبلاگم آهنگ دفتر دل از شجریان رو بذارید که جوابی نگرفتم
الان هم دیگه برام مهم نیست دیگه باید فاتحه وبلاگمو بخونیم
بگیم ان لله و انا الیه راجعون
امروز خیلی دلم پره برام دعا کنید لطفا
در ضمن شعرتون هم مثل همیشه پاک و زیباست
خوشبحالتون
سلامت و پایدار باشید
سمیرا 14/8/87

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد