زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

منتظرت بودم

 

 

شب به گلستان تنها منتظرت بودم

باده نا کامی در هجر تو پیمودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

آن شب جان فرسا من بی تو نیاسودم

وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه

ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه

غمها به سر آمد

زنگ غم دوران از دل بزدودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

پیش گلها  شاد و شیدا

می خرامید آن قامت موزونت

فتنه دوران دیده تو از دل و جان من شده مفتونت

در آن عشق و جنون مفتون تو بودم

اکنون از دل من بشنو تو سرودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

منتظرت بودم منتظرت بودم

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 6 آذر 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://birang-a.blogfa.com

سلام
نیستی با وفا
مثل قدیما نمیتونم بیام اینترنت ولی هر وقت میام می بینم هنوز هم مطالب قدیم هست کجایی رئیس شدی اینقدر سرت شلوغه تازه من میخواستم اگه میتونید ادرس وبلاگ منو عوض کنید بعد بهم بگید البته با تمام مطالبش میخواستم نمیدونم میشه چنین کاری کرد یا نه؟ مطالبهای وبلاگم ÷اک نشه اگه امکانش هست منو راهنمایی کن یا خودت زحمتشو بکش
الان تو دلت میگی من نمیرسم وبلاگ خودمو آپکنم ادرس وبلاگ تو رو عوض کنم
حق دارین پس اگه نمیرسین منو راهنمایی کنید
منتظر شعرای قشنگتون هستم سمیرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد