زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

شب .................سروده

 

شب

در میان دلتنگیهایم امشب

 سر بر سینه مبهم تاریکی گذاشته ام

  چرا در کنارم نیستی

کاش بودی تا با تو گفتمی غم دل

کاش در کنارت بودم

یا در کنارم بودی

کاش فاصله ای نبود

کاش و ای کاش که یارم بودی

نیمه گمشده من

تو کجایی آخر

سر بر سینه تنهایی و تاریکی و غریبی نهادن

 چه بد است

عجب درددلخراشی با خود همراه دارم

چه شب تاریکی دارم امشب

 

 

 

 من تمنا کردم که تو بامن باشی

تو به من گفتی

هرگز.هرگز

پاسخی سخت و درشت

و مرا غصه ی این هرگز کشت

 

  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.neginbaran.blogfa.com

kheyli zibas.
moafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد