زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

زیبا ترین وبسایت عشقی . با کاروان شعر و تصاویر..

شعرهای ناب و تصاویر زیبای هوشمند

یادت بخیر ای استاد موسیقی خداوند نو را غرق رحمت کند

یادت بخیر ای استاد موسیقی بسطامی عزیز 

 

 

                                         

درد عشق و انتظار
دارم زان شب یادگار
در آن شب سرد پاییز  

آهنگ سفر می کردی
از رهگذری محنت بین
دیدم که گذر می کردی
درد عشق و انتظار
دارم زان شب یادگار

تو رفتی و دلم غمین شد
قرین آه اتشین شد
از آن شبی که بر نگشتی
جهان که شادی آفرین بود
به چشم من غم آفرین شد
از آن شبی که بر نگشتی
در آن شب سرد پاییز
آهنگ سفر می کردی

از آن شب سرد خزان شبها گذشته
داستان باده و مینا گذشته
روزگاری بر من تنها گذشته
از آن شب سرد خزان شبها گذشته
داستان باده و مینا گذشته
روزگاری بر من تنها گذشته
تو رفتی و دلم غمین شد
قرین آه اتشین شد
جهان که شادی آفرین بود
به چشم من غم آفرین شد
از آن شبی که بر نگشتی
تو رفتی و دلم غمین شد
قرین آه اتشین شد
از آن شبی که بر نگشتی
جهان که شادی آفرین بود
به چشم من غم آفرین شد
از آن شبی که بر نگشتی
از آن شبی که بر نگشتی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.birang-a.blogfa.com

سلام استاد خوبم
نیستی کم پیدایی انشالله بهتر شدی
تصادفتو فراموش کردی
دیگه به وبلاگم نمی ایی
از دل برود هر انکه از چت برود
باشه
اشکال نداره شاید هم نو امده به بازار کهنه شده دل آزار
حداقل به وبلاگ خودت سر بزن و مطلب بذار من منتظر شعرهای قشنگت هستم
میدونی که اگه خیلی خوشم بیاد زود کپیش میکنم
موفق باشی سمیرا

fatima پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام عزیزم چه طور میتونم عضو بلاک اسکا ی بشم

با سلام به راحتی میتونید عضو بلاگ اسکای بشید هر کمکی از من بر می آید در خدمت هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد